Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
PROJEKT „IDENTIFIKACIJA I RAD S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA“
Darovitost je skup osobina koje omogućuju pojedincu potencijale za dosljedno postizanje natprosječnih uspjeha u jednom ili više područja ljudske djelatnosti, a koji se može prepoznati kao jedinstven i kreativan doprinos tom području (Koren, 1988). Darovitost je rezultat kombinacije osobina: sposobnosti (opće i specifične intelektualne sposobnosti), osobina ličnosti i motivacije (neovisnost, upornost, samopouzdanje, hrabrost) i kreativnosti (divergentno mišljenje, stvaranje novih ideja).
Projekt „Identifikacija i rad s potencijalno darovitim učenicima” započeo je školske godine 2009./2010. Tada je među učenicima trećih razreda provedeno testiranje i izdvojeni su učenici koji se ističu svojim sposobnostima, zbog kojih se od njih mogu očekivati iznadprosječni rezultati u mnogim područjima.
Projekt se sastoji od tri faze:
Identifikacija se radi na temelju psihologijskog testiranja i anketiranja učenika, učitelja i roditelja. Testiraju se svi učenici trećih razreda i prema rezultatima se identificira skupina od oko 10 posto učenika s najboljim rezultatima u generaciji.
Poticanje potencijalno darovitih učenika organizirano je kroz Radionice za kreativno mišljenje koje vodi školska psihologinja. Identificirani daroviti i potencijalno daroviti učenici četvrtih razreda su uključeni u Radionice za kreativno mišljenje. Kao glavna tema rada grupe izabrano je „Kreativno mišljenje”. U radionicama se obrađuju različite teme kao što su: daroviti pojedinci, kreativnost, samopoštovanje, kritičko mišljenje, izražavanje mišljenja uopće, debata, emocije, potrebe, identitet, motivacija, ciljevi, ponašanje, komunikacija, mentalne mape, mozgalice i projektni rad. Učenici su sudjelovali u dva natječaja: „Zdrava prehrana i ekologija” u organizaciji udruge Lijepa naša i Dm-a i „Oboji svijet” Foruma za slobodu odgoja. U radu u grupi, uz kreativnost, naročito se potiče inicijativa, otvorenost i radoznalost.
Praćenje darovitih učenika počinje od trenutka identifikacije i provodi se do kraja školovanja, kroz rad s njima u radionici za kreativno mišljenje, praćenje školske uspješnosti i suradnju s učiteljima i roditeljima.
Osnovna svrha projekta je poticanje osobnog rasta i razvoja potencijalno darovitih učenika te razvijanje kreativnog mišljenja.
Pravovremenim otkrivanjem darovitosti svakog djeteta, pravilnim usmjeravanjem i poticanjem u razvoju, moguće je pomoći potencijalno darovitoj djeci da razviju svoje talente i kreativnost i izrastu u osobe koje će vlastitim rastom poticati napredak čitavog društva.
Forum za slobodu odgoja organizirao je nagradni natječaj „Oboji svijet bojama tolerancije“. Često smo svjedocima pojave da se problemi i sukobi među ljudima rješavaju nasilno - grubim riječima, izbjegavanjem, ogovaranjem pa i fizičkim nasiljem. Neki su pak mladi žrtve odbacivanja i ogovaranja samo zbog svog izgleda, porijekla ili drugih osobina. Učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda osnovne škole ili srednjoškolci mogli su pokazati svoj pogled na toleranciju, nenasilje i mirno rješavanje sukoba i to kroz video uratke, priču, pjesmu, plakat, strip ili fotografiju.
Naši učenici su na natječaj prijavili ukupno osam radova: