Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Preporuka za odabir slobodnih aktivnosti
Roditelji često iz velike ponude slobodnih aktivnosti teško mogu odabrati odgovarajuću aktivnost za svoje dijete. Važno je da roditelji prepoznaju stvarnu sklonost svoga djeteta te je usklade s djetetovim sposobnostima i osobinama, uzimajući u obzir jake strane djeteta potičući razvijanje određenog talenta. Također treba uvažavati djetetove individualne potrebe i mogućnosti. Prije izbora aktivnosti potrebno je informirati se i razmisliti o nekim objektivnim mogućnostima - koje se aktivnosti nude, kojoj su dobi i kojem spolu namijenjene, imate li dovoljno vremena za organizaciju svih ostalih aktivnosti, narušava li odabrana aktivnost plan mjesečnih rashoda, kako se dijete može uključiti, postoje li neke specifičnosti važne za uključivanje.
Dijete bi samo trebalo odabrati slobodnu aktivnost prema svojem izboru i sklonosti, uz maksimalnu potporu i podršku roditelja. Prije donošenja finalne odluke uputno je organizirati zajednički odlazak u neku od grupa kako bi dijete steklo dojam o odabranoj aktivnosti. Ne zaboravite poštivati djetetov temperament, karakter, stavove i interese. Bitno je dijete usmjeriti na onu aktivnost za koju ima sklonosti i sposobnosti, te za koju je razvojno zrelo i sposobno.
Preporuke stručnjaka usmjerene su na sljedeće:
tečajevi stranih jezika, informatike, matematičke grupe, poželjno je uključiti djecu bogatog rječnika, djecu koja lako i točno opažaju, koja imaju težnju za istraživanjem, koja su znatiželjna, sklona eksperimentiranju. Ujedno bavljenje tim aktivnostima može potaknuti kod djece razvoj spomenutih osobina.
Na likovne, glazbene, plesne grupe treba usmjeriti djecu koja imaju razvijene sposobnosti kreativnosti, produktivnosti, maštovitosti, preciznog zapažanja, odnosno onu djecu koja pokazuju sklonost prema umjetničkom stvaranju i izražavanju.
U sportske aktivnosti poželjno bi bilo uključiti djecu koja imaju dobro razvijenu motoriku i koordinaciju, spretnost, preciznost pokreta i višu tjelesnu energiju, brzinu, agilnost, sklonost timskom radu bitnu za ekipne sportove. Slobodne aktivnosti su uvelike korisne za djetetov razvoj, za poticanje raznih vještina, tako uključivanje u aktivnosti stranih jezika utječe na razvijanje mišljenja, pamćenja, pažnje, koncentracije, sposobnost kombinatorike i logičnog zaključivanja. Djeca usvajaju i razvijaju percepciju, osjetilne sposobnosti, govorne i druge oblike komunikacije te stječu spoznaje o svijetu koji ih okružuje. Aktivnosti stranog jezika potiču dječju intuiciju i kreativnost, proširuju i obogaćuju osjećajno-misaoni prostor novim jezikom.
Likovne, glazbene, plesne, jednom riječju umjetničke aktivnosti utječu na razvijanje vizualne kulture, stvaranje dobrog ozračja za slobodno istraživanje i poticanje individualnosti, razvijaju i obogaćuju emocije, kreativnost i produktivnost, stvaralačke sposobnosti, razvijaju maštu, likovno, glazbeno, plesno izražavanje, potiču na istraživanje okoline eksperimentiranje stvarima i različitim materijalima. Djeca njima uče izražavati se na različite načine, uče se kulturno ophoditi i potiču svoju kreativnost i razvijaju svoj talent. Obogaćuju djetetov emocionalni svijet i izoštravaju njegov umjetnički senzibilitet. Smisao je poticanje rasta cjelovitog dječjeg bića izražavanjem kroz liniju, boju, oblik, glazbu, ples i glumu.
Sportske aktivnosti utječu na razvijanje motorike, tjelesne sposobnosti, stjecanje povjerenja u vlastite sposobnosti i na stvaranje pozitivne slike o sebi, stvaranje prijateljstava, samostalnosti, tjelesne aktivnosti, ljubavi prema sportu, sportskom ponašanju i zdravom životu. Osnaženje tjelesnih sposobnosti i uspjeh u ovladavanju tijelom povezani su s unutarnjim doživljajem te djeluju i na psihičku konstituciju djeteta. Kod sportskih aktivnosti važno je spomenuti i to da djeca u ekipnim sportovima sudjeluju u zajedničkom ostvarivanju ciljeva, a u individualnim sportovima grade odnos prema sebi samima. Spomenimo ovdje i učenje o suočavanju s porazima i pobjedama kao važnom aspekt sportskoga, ali i svakodnevnog života.
http://www.zdrav-zivot.com.hr/index.php?cat=kako_djeci_organizirati_slobodne_aktivnosti