Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Inclusion of children with disabilities into regular classes je eTwinnig projekt u kojem učitelji dijele primjere dobre prakse: nastavne materijale, prijedloge za digitalne alate, kako uključiti učenike s teškoćama u razvoju u igru i grupni rad s drugim učenicima. Projekt je namijenjen djeci od 7 do 10 godina. Ciljevi ovog projekta su razmjena ideja između učitelja o načinima poučavanja djece s teškoćama u razvoju, prezentacija primjera dobre prakse, dijeljenje nastavnih materijala, predlaganje digitalnih alata primjerenih i korisnih za djecu s teškoćama u razvoju, sugeriranje načina uključivanja djece s teškoćama u razvoju u grupni rad, poticanje djece s teškoćama u razvoju na suradničko učenje, isticanje prednosti djece u inkluziji, pokazati stečeno znanje u različitim digitalnim alatima, razvijanje logičkog i kritičkog mišljenja uočavanjem uzroka i posljedice, proširiti vokabular, razvijati kreativnost, razvijati govorne vještine engleskog jezika, razvijati digitalnu kompetenciju i ICT vještine te steći nove strane prijatelje. U projekt je uključeno 6 zemalja: Italija, Grčka, Turska, Rumunjska, Francuska i Hrvatska te 14 učitelja iz navedenih zemalja.