Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Učiteljica Rinka Grujičić sa svojim je Malim ekolozima iz 1.c razreda u srijedu 17.veljače u školskoj knjižnici sudjelovala na radionici „Očuvanje okoliša“ koju je održala učenica 4.d razreda Andrea Brzica. U kratkom razgovoru održanom nakon radionice, Andrea nam je otkrila što ju je potaklo na izradu ovog zadatka.
Andrea, učenica si 4 .razreda pa nas zanima kako si se odlučila za odžavanje radionice prvašićima?
Istu sam radionicu održala u svom razredu i učiteljica Branka Perinčić je bila jako zadovoljna, a pošto učiteljica Rinka održava izvannastavnu „Mali ekolozi“ mislili smo da će im moja tema biti zanimljiva.
Radionicu si sama osmislila?
Jesam, samo mi je mama pomogla u pronalaženju odgovarajućeg kartona za izradu plakata. Naime, plakat je izrađen na kartonu od recikliranog papira.
Koja je tema radionice?
Tema je radionice Očuvanje okoliša, tj. željela sam informirati učenike o načinima kako mogu pomoći očuvanju okoliša u svome kućanstvu.
Možeš li nam malo preciznije objasniti sadržaj radionice?
Učenicima sam, naravno, jezikom koji razumiju pošto su maleni, pokušala objasniti na koje sve načine mogu sami doprinijeti očuvanju okoliša. Na plakatu sam prikazala najjednostavnije načine brige o očuvanju šuma, voda, zemlje i zraka. (Efekt staklenika, globalno zahlađenje, potrošnji i mogućnostima uštede vode u kućanstvu, recikliranje papira, očuvanje šuma.)
Koji bi po tebi bili osnovni zaključci ove radionice?
Ono najbitnije što sam željela da učenici upamte je:
Ako u školi svi recikliraju papir, možemo sačuvati godišnje čitavu šumu.
Učiniti kuću energetski učinkovitom i tako sačuvati zrak.
Koristiti energetski učinkovite perilice i tako očuvati vodu.
Ne prolijevati uljne ili bilo koje druge kemikalije i očuvati zemlju.
Smanjiti upotrebu automobila.
Ne paliti drvo ili smeće.
Na kraju bismo te zamolile da samu sebe ukratko opišeš.
Pa , to je jako teško jer ne volim samu sebe opisivati.
Karakterno sam jako emotivna i osjećajna. Moram reći da sam uvijek u nekakvoj žurbi pošto imam jako puno obaveza, ali uživam u svakoj aktivnosti. Ponekad imam osjećaj da živim u kreativnom neredu, ali je najvažnije da se uvijek snađem u svemu. Volim biti okružena knjigama, puno čitam, istražujem i volim pomagati drugima.
Razgovarale: male knjižničarke