VODITELJICA ŠPP: Dubravka Vulić, dipl. pedagog i Anja Rajčević, prof. psihologije

PROCJENA STANJA I POTREBA:

Stručno-razvojna služba škole je u suradnji s učiteljima procijenila potrebu za nužnom intervencijom u pojedinim razrednim odjelima i za pojedince u riziku kroz provođenje programa kojima je cilj jačanje socio-emocionalnih i komunikacijskih vještina učenika. Provedbom programa otklonili bi se postojeći problemi u komunikaciji među učenicima, jačalo prihvaćanje različitosti, uvažavanje tuđeg mišljenja i općenito poboljšali vršnjački odnosi te na taj način, između ostalog, i preveniralo nasilje među učenicima, kao i društveno neprihvatljiva ponašanja učenika usmjerena prema sebi, vršnjacima, odraslima i/ili imovini.

U svrhu praćenja rasta i razvoja pojedinaca unutar nekog razrednog odjela, tijekom cijele školske godine vršit će se procjena stanja svih razrednih odjela kojom će se identificirati potrebe učenika te na osnovu toga razvijati strategije prevencije i intervencije u određenim razredima.

Tijekom školske godine provodit će se i druge aktivnosti i programi, opisani u daljnjem tekstu, a u svrhu osnaživanja učenika općenito, kao i prevencije različitih oblika neprihvatljivih ponašanja.

CILJEVI PROGRAMA:

– osnaživanje učenika kroz razvoj socio-emocionalnih i komunikacijskih vještina

– izgradnja pozitivnog vrijednosnog sustava i stavova učenika

– prevencija rizičnih ponašanja i poremećaja u ponašanju djece i mladih

– poboljšanje kvalitete odrastanja i sazrijevanja djece

– stvaranje poticajne i podržavajuće okoline u kojoj učenici mogu razviti i korisno upotrijebiti svoje potencijale na socijalnom, emocionalnom i kognitivnom planu

AKTIVNOSTI:

Opisane su unutar pojedinog programa.

RAD S UČENICIMA

RAD S UČITELJIMA

RAD S RODITELJIMA

Skip to content