2018-03-03 12:28:16
Istraživačke radionice u Parku prirode Lonjsko poljeOrganizirali su u subotu 3. veljače 2018.g. istraživačke radionice u Parku prirode Lonjsko polje.
ŠKOLA ORGANIZATOR I VODITELJICA: : Srednje škole Petrinja, Šeherzada Talić, prof.
VODITELJICE IZ OŠ LJUDEVITA GAJA: Sanja Kovačić, prof. i Đurđica Patafta, prof.
VODITELJICE RADIONICA: Lidija Žišković, prof., Mirjana Krpan, prof., Jasna Tonšetić, prof., Renata Brzica, prof., Đurđica Patafa, prof.
ŠKOLE SURADNICE NA RADIONICAMA: Srednja škola Petrinja, OŠ Marije Jurić Zagorke, Ženska opća gimnazija, OŠ Augusta Šenoe , Druga ekonomska škola
CILJEVI RADIONICA SU BILI: - promicanje odgoja i obrazovanja mladih o potrebi zaštite prirode i okoliša i time razvoj svijesti za održivi razvoj - upoznavanje s radom programa GLOBE i programa MISLI ZELENO u organizaciji MČP-a - fiziklno-kemijska analiza odabranog područja rukavca rijeke Save - analiza prikupljenih podataka i utvrđivanje čistoće vode - utvrđivanje raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta u zimskom razdoblju
EKOLOŠKE ISTRAŽIVAČKE RADIONICE SU BILE: 1. ISTRAŽIVANJE FLORE I FAUNE NA PODRUČJU RUKAVCA RIJEKE SAVE U ZIMSKOM RAZDOBLJU a) Određivanje vrsta ptica selica i stanarica u selu Čigoč b) Određivanje vrsta drvenastih biljaka u selu c) Određivanje starosti drvenastih biljaka u selu. 2. ANALIZA VODE U RUKAVCU RIJEKE SAVE NA PODRUČJU SELA ČIGOČ U ZIMSKOM RAZDOBLJU a) Određivanje fizikalno-kemijskih parametara vode (kisik, nitrati, mutnoća, temperatura, pH…) b) Određivanje stupnja čistoće vode u rukavcu c) Promatranje živih organizama uz vodu I na površini vode 3. OBILAZAK SŠ PETRINJA I UPOZNAVANJE RADOM a) Učenički projekti i djelovanje GLOBE grupe b) Aktivnosti učenika u školi – smjer prehrana
U veselom raspoloženju i odličnom društvu učenici su uz igru, zimske radosti i druženje proveli pravi istraživački dan. Većina ciljeva je ispunjena. Veselimo se novom druženju i stjecanju znanja. Koliko nam je bilo zabavno, možete vidjeti na fotografijama:
U Srednjoj školi Petrinja naučili smo kako srednjoškolci uz učenje i rad doprinose razvoju škole i svojih poduzetničkih sposobnosti. Proizvode čips od suhih jabuka, sušene šljive, jabučni sok, sireve, suhomesnate proizvode te ih prodaju u svom školskom dućanu. Redovito ispituju temperaturu i tlak zraka, količinu padalina. Koriste obnovljive izvore energije (sunčani paneli i kolektori na krovu škole), istražuju kvalitetu hrane u svom laboratoriju.
|