preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Zaprešić

Login
 

 

Dragi roditelji i djeco,

molimo da ispunite upitnik vezano za poboljšanje kvalitetete i raznolikosti prehrane u našoj školi (procijenjeno vrijeme ispunjavanja: 5 minuta)

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09.45 – 10:30
4. 10:40 – 11:25
5. 11:30 – 12:15
6. 12:20 – 13:05
7. 13:10 – 13:55

 

Poslije podne

0. 13:10 – 13:55
1. 14:00 – 14:45
2. 14:50 – 15:35
3. 15:45 – 16:30
4. 16:40 – 17:25
5. 17:30 – 18:15
6. 18:20 – 19:05
Pristup e-Dnevniku

Informacije

2023./2024.

ŠKOLSKI LIST I FACEBOOK

DIGITALNI ŠKOLSKI LIST

 

FACEBOOK
OŠ LJUDEVITA GAJA

Eko škola

 

UZ Gaj

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 9. 2011.

Ukupno: 2265225
Ovaj mjesec: 6948
Ovaj tjedan: 2535
Danas: 1
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učionica na otvorenom
Autor: Kristina Jovanović, 21. 3. 2018.

Učionica na otvorenom - projekt učenika 4. d kojeg će učenice Marija Barišić, Ema Kranjčec, Nina Rakeli i Petra Tušek predstaviti na 5. Županijskoj smotri projekata iz područja Nacionalnoga programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u OŠ Grigora Viteza u Zagrebu

Cilj projekta

Formirati učionicu na otvorenom, pojačati osjećaj zajedništva i pripadnosti školi, te motivirati učenike da i ubuduće vode brigu o svom okruženju, dok će ih izvođenje nastave na otvorenome potaknuti da više vremena provode na svježem zraku i zainteresirati ih za biljni svijet oko njih.


Opis projekta

Izbor problema

U razredu, školi i lokalnoj zajednici prepoznajemo nekoliko problema: kvalitetno provođenje slobodnog vremena, preuređenje školskog vrta, više nastave na otvorenome, razvijanje potrošačke svijesti, uvođenje informatike od 1. razreda, pomoć nezbrinutoj djeci… Glasovanjem unutar razrednog odjela odabrali smo temu kojom ćemo se baviti, više nastave na otvorenom.

Istraživanje društvene važnosti problema

Proučavali smo zakone i propise koji se odnose na odabrani problem  (Nastavni plan i program zdravstvenog odgoja za osnovne i srednje škole,Konvencija o pravima djeteta,Ustav Republike Hrvatske, Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, Statut Osnovne škole Ljudevita Gaja). Pratili smo tisak i ostale medije, koristili stručnu literaturu te prikupljali informacije putem interneta. Prikupljene materijale tijekom istraživanja problema slagali smo u dokumentacijsku mapu. Proveli smo anketu među učenicima.

Oblikovanje mogućih rješenja problema

U skupinama raspravljali smo o mogućim načinima rješavanja problema. Bile su predložene tri javne politike: Češća organizacija izleta, Školski satovi na otvorenome i Učionica na otvorenom. Utvrđivali smo način, pristup i postupke za ponuđena rješenja problema navodeći jake i slabe strane tog rješenja.

Izbor najboljeg pristupa rješenju problema

Glasnogovornik svake skupine pred cijelim razredom obrazložio je pristup skupine rješavanju problema. Objasnio je koje su jake, a koje slabe strane njihovog ponuđenog rješenja. Cijeli razred raspravljao je o svim prijedlozima i tražio argumente za i protiv ponuđenih rješenja. Nakon razmatranja svih jakih i slabih strana mogućih rješenja problema, odlučili smo se za rješenje problema koje ima najviše jakih strana, odnosno za ono kojem možemo pristupiti, a kojem smo također našli rješenja slabih strana. Odlučili smo se za postavljanje učionice na otvorenom u školskom dvorištu.

Razvoj plana akcije

Cijeli razred planirao je aktivnosti:

- pronaći rješenja za loše strane odabrane politike

- provesti anketu među učiteljima

- istražiti izgled postavljenih klupa u parkovima i školama

- istražiti koje su sve stolarske radnje u našem gradu i okolici

- posjet stolarskoj radnji

- - upoznavanje ravnateljice škole s planom djelovanja

- predstavljanje projekta na Vijeću učenika, na web stranici škole, digitalnom školskom listu Sjeverac, radio emisiji i u Zaprešićkom špiglu, časopisu za promicanje  urbane kulture, sporta i gospodarstva

Ostvareni rezultati

Pronašli smo rješenja slabijih strana odabrane politike. Proveli smo anketu među učiteljima. Istražiti smo kako izgledaju natkrivene klupe u parkovima i u dvorištima nekih škola. Istražili smo koje sve stolarske radnje postoje u našem gradu koje bi mogli uključiti u naš projekt. Ugostili smo stolara koji nam je objasnio postupak i sve detalje vezane za postavljanje natkrivenih klupa u dvorištu škole. Za financijsku pomoć obratili smo se prvo ravnateljici škole nakon što smo je upoznali s našim projektom. Ravnateljica škole obećala nam je da će uvrstiti naš projekt u proračun.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju